fredag, december 30, 2005

Öva i sälen, Åk i Åre !


Har precis kommit hem från Sälen, Lindvallen. Så här kommer lite tankar om det. :)

Sälen är:
  • Korta backar
  • Bra snötillgång
  • Korta liftköer
  • Barnanpassat
  • Trångt i backarna (Lindvallen)
Vi bodde i Lindvallen, Sälens Familje- och Barnområde. Backarna där var inte särkilt bra tyckte jag, så vi åkte in till Tandådalen nästan dag. Där var backarna riktigt bra och så var det inte lika mkt folk där heller ;).

Tyvärr så var den backen jag hade sett fram emot mest stängd,
Väggen. :( Men halva hundfjället var ju svarta backar så jag trivdes bra ändå.

Sälen var schysst, men det är inte s
å mycket om man jämnför med Åre! Åre är långa och sköna backar och härlig offpist.

Den här bilden talar för sig själv: ;)

Foto: Figge

Gott Nytt År!

2 Comments:

At 6:53 em, Blogger Anton said...

HAha.. så du är hemma nu.. Sj har jag varit sjuk nu i veckan, blev ingen nyårsfest för mig inte!.. Håller med om inlägget förresten. VI hörs!

 
At 7:45 em, Anonymous Anonym said...

Jag har en sån tröja och det stämmer det du skrev.

 

Skicka en kommentar

<< Home