tisdag, oktober 04, 2005

Lost


Lost är en serie som du säkert inte har missat. Och om du nu har lyckats undvika den så har du gjort ett stort misstag, enligt mig iaf. Sista avsnittet i säsong ett går imorgon onsdag på Tv4 klockan 21.

Jag såg det dock för rätt så länge sen, via amerekansk tv. Kan säga att det var ett av de bästa avsnittet i hela säsong ett. Men det var inte det bästa, för det var avsnitt 18 (det sista som sändes innan sommaruppehållet).

Jag har även sett de två första avsnitten av säsong två (avsnitt sänts imorrn på amerikansk tv) och kan bara säga att det blir bättre och bättre. Frågan är dock hur länge de ska orka dra ut på serien. Jag hoppas att den inte ska bli som 24 eller alias, där de gör minnst 8 säsonger. Tyvärr så verkar det så efter att jag har läst en del interjuver med skådespelaren Matthew Fox (Jack). Enligt honom så kommer de göra runt 7 säsonger.


Bilden längst upp är den officella Lost-wallpapern och är enligt mig ett plagiat på den kända Band of Brothers-wallpapern

3 Comments:

At 7:49 em, Blogger Anton said...

De lär väl inte överleva speciellt många säsonger till.. Och- det börjar redan bli utjatat. Iden håller inte lika bra som 24 och framförallt inte som Alias. Det är en annan kvalitet på de om man säger så...

 
At 7:52 em, Blogger Henrik said...

Jupp men samma producent och det är därför jag oroar mig. Tycker inte den har blivit uttjatad ännu, men tror att tre säsonger borde bli lagom. 24 därimot höll i två säsonger enligt mig.

 
At 10:43 em, Anonymous Anonym said...

Vaddå SISTA - det har ju precis börjat! *panik*

 

Skicka en kommentar

<< Home